Addsetting

fredag 27 januari 2012

Bröd är en viktig ingrediens i min kost ombord

Eftersom jag äter mycket bröd, helst fullkorn, då jag är i båtverkstan, blev jag glatt överraskad av Smartson.se´s förslag om att bli testpilot för Pågens nya ljusa fullkornsbröd.
Jag anmälde mig på stört och inväntar nu svar om att få bli med i testet.
                                                                                                                                                                           
    Ska bli kul att få delta i projektet .
                                                                                                  

Jag klarar mig en hel arbetsdag på mina smörgåsar om de är av typ fullkornsbröd med massor av fibrer.

                                            Vilken macka                                                 
                       BLI TESTPILOT, KLICKA HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar